Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lekka kontuzja przy ćwiczeniu bunny hop?
Autor Wiadomość
Recon Offline
Milczek
*

Liczba postów: 37
Reputacja: 0
Warszawa
Lekka kontuzja przy ćwiczeniu bunny hop?
Hej,

W enduro jestem jeszcze raczej początkujący, ostatnio sporo ćwiczyłem pod kątem robienia bunny hop'a (i angielskiego i amerykańskiego), głównie podrywanie przedniego koła do góry, wiadomo, nie potrafię tego jeszcze tak idealnie wyczuć i czasem zamiast dobrze spompować i skorzystać z sił sprężystości, faktycznie 'rwę' do góry tą kierownice.

Po ostatnim treningu (ze 2h katowania) zauważyłem już wieczorkiem, że czuje lekki ból górnej części mostka, w szczególności na chrząstkach łączących go z żebrami, oraz na tej samej wysokości przy kręgosłupie. Ból bardzo lekki, ale irytujący swą obecnością. Czy ktoś kiedyś coś podobnego obserwował? Co mogę zrobić, żeby uniknąć takich sytuacji? Może po prostu źle blokuję/napinam stawy/mięśnie itp?
04.05.2016 12:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rzaq Offline
Krówka "Reach" Ciągutka

Liczba postów: 5,507
Reputacja: 69
Kraków/Cypel Buraczkowy
RE: Lekka kontuzja przy ćwiczeniu bunny hop?
Mera musisz zapytać, on jest Mistrzem Wink
05.05.2016 13:30
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
sirdaniel Offline
Gaduła

Liczba postów: 561
Reputacja: 11
Kielce
Recon, po prostu użyłeś mięśni i przyczepów, o których do tej pory nie miałeś nawet pojęcia Smile Zależy teraz jak bardzo naciągnąłeś przyczepy. Moje przedramię i mostek po 4ch miesiącach nadal nie wróciły do pełnej sprawności Smile
05.05.2016 13:48
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Recon Offline
Milczek
*

Warszawa