Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heavy Tools Equipe FS0
Autor Wiadomość
robin Offline
Zaglądacz

Liczba postów: 3
Reputacja: 0
Kraków
Heavy Tools Equipe FS0
    [attachment=8382][attachment=8383][attachment=8384]
Cześć,
Dziś dotarło do mnie coś takiego. Jestem laikiem w temacie mtb.
Chciałbym rower doprowadzić do stanu który pozwoli na jego użytkowanie. Czy ktoś coś może więcej powiedzieć na temat tego modelu? Znalazłem różne artykuły ale głównie do FS1 a ten jest FS0. Czy jest szansa na kupienie nowych oryginalnych części?

Załączone pliki Miniatury

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.09.2016 10:43 przez robin.)
15.09.2016 10:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
jaro323 Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 246
Reputacja: 7
Rumia
RE: Heavy Tools Equipe FS0
Ciekawa konstrukcja. Jakie jest zastosowanie tego roweru ? Rama niby xc, przedni amor rodem z dh, korba jak od szosówki Smile

Wyprzedaz czesci rama naped amortyzaroy dampery korby manetki itd
15.09.2016 13:34
semow Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 235
Reputacja: 7
Kraków
Najbardziej zorientowany będzie pewnie kolega bartolini, bo się tym niejako zawodowo zajmuje http://emtb.pl/forumo/showthread.php?tid=18122

flickr | wertykalnie
greenpitch
15.09.2016 14:42
robin Offline
Zaglądacz

Liczba postów: 3
Reputacja: 0
Kraków
Poprzedni właściciel używał do dh. Otrzymałem go w spadku i chciałbym go jakos reanimować Smile
Dzieki za info i link
15.09.2016 15:42
bartolini Offline
Ciągnie wilka do lasu...

Liczba postów: 618
Reputacja: 12
Cebulów city