Rejestracja



Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heavy Tools Equipe FS0
Autor Wiadomość
robin Offline
Zaglądacz

Liczba postów: 3
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 0
Kraków
Post: #1
Heavy Tools Equipe FS0
    [attachment=8382][attachment=8383][attachment=8384]
Cześć,
Dziś dotarło do mnie coś takiego. Jestem laikiem w temacie mtb.
Chciałbym rower doprowadzić do stanu który pozwoli na jego użytkowanie. Czy ktoś coś może więcej powiedzieć na temat tego modelu? Znalazłem różne artykuły ale głównie do FS1 a ten jest FS0. Czy jest szansa na kupienie nowych oryginalnych części?


Załączone pliki Miniatury
   
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.09.2016 10:43 przez robin.)
15.09.2016 10:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
jaro323 Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 246
Dołączył: Sep 2013
Reputacja: 7
Rumia
Post: #2
RE: Heavy Tools Equipe FS0
Ciekawa konstrukcja. Jakie jest zastosowanie tego roweru ? Rama niby xc, przedni amor rodem z dh, korba jak od szosówki Smile

Wyprzedaz czesci rama naped amortyzaroy dampery korby manetki itd
15.09.2016 13:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
semow Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 235
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 7
Kraków
Post: #3
RE: Heavy Tools Equipe FS0
Najbardziej zorientowany będzie pewnie kolega bartolini, bo się tym niejako zawodowo zajmuje http://emtb.pl/forumo/showthread.php?tid=18122

flickr | wertykalnie
greenpitch
15.09.2016 14:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
robin Offline
Zaglądacz

Liczba postów: 3
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 0
Kraków
Post: #4
RE: Heavy Tools Equipe FS0
Poprzedni właściciel używał do dh. Otrzymałem go w spadku i chciałbym go jakos reanimować Smile
Dzieki za info i link
15.09.2016 15:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
bartolini Offline
Ciągnie wilka do lasu...
***

Liczba postów: 618
Dołączył: Jul 2010
Reputacja: 12
Cebulów city
Post: #5
RE: Heavy Tools Equipe FS0
Cześć! Tools jak to tools - bardzo zacna zjazdóweczka sprzed 20 lat. Reanimować jak najbardziej warto, bo ta rama dobrze jeździ. Oczywiście musisz się liczyć z tym że jest na boki wiotka jak gówno, ale taki już urok starego horsta. Pracuje wybornie, aczkolwiek ja jestem zwolennikiem zakładania do niej dobrych damperów - fox alps 4/5, stary float, rs deluxe w większości wersji. Noleeny, cc ad10 i różne inne wynalazki bez olejowego tłumienia można sobie darować. Da się na tym polatać, pojechać na zawody enduro, zjechać z gór po 1500m - słowem te samo możliwości co na nowoczesnym szpeju.

U Ciebie kilka rzeczy do wymiany - po pierwsze wideł bo z tą 2 półką jest kosmiczna koza. Korba na coś z 2/3 blatami + przerzutka i manetka, booster od hs pogięty więc też do zmiany. Co do widła to ja polecam coś co ma ok 100-110mm skoku i sztywną oś - ideałem byłby z1 mcr 2000. Z 80mm jest troszkę maławo. Oczywiście licz się z tym że za taką z1 trzeba zapłacić obecnie 600-800zł + koszt serwisu na dzień dobry (olej, uszczele olejowe).

Masz tez sporo fajnego osprzętu - koła, hs33, rd sachsa, rurki rooxa. hebel z przodu chyba formula - jeśli działa i ma coś klocków to masz mega fartaTongue. Jak nie to do zmiany, najbezpieczniej będzie dokupić drugiego hs33 - działa dobrze i jest z epoki. O częściach NOS z epoki w poldonie zapomij. Składanie na 100% oryginał wg mnie też jest bez sensu. Najlepiej szukać części topowych z danego okresu - w tym przypadku druga połowa lat 90. Ale to już Twoja decyzja.

Rocky Mountain Altitude/Float rp23/Float 32 rl

R.I.P. EMTB

Picasa
23.10.2016 12:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości