Rejestracja



Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mój AM/EN SWAG 30
Autor Wiadomość
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #1
Mój AM/EN SWAG 30
Nówka pachnąca kartonem ;-) Póki co pierwszą rzeczą która pójdzie do zmiany to blat z przodu na ciut większy w jajku wykonany. Później myk myk,a jaki to zweryfikuje portfel ;-)


[Obrazek: ee0e1065e83f664141abe4e1d9319ab0.jpg]

Rama: Amortyzowana Kellys SFS Enduro SWT 7005, Alu 7005, sztywna oś 12 mmx142 mm, zawieszenie Ratio Trail Control Link o skoku 160mm

Widelec: Amortyzowany Rock Shox Yari RC 27,5, 160 mm skoku, SoloAir-powietrzny, tłumienie Motion Control, sztywna oś Maxle Ultimate 15mm

Damper: Rock Shox Monarch RT SoloAir-powietrzny, Rebound-tłumienie odbicia, platforma Open-Pedal, długość 200x57 mm

Stery: FSA 1.5" zintegrowane

Suport: Shimano Press-fit BB71-41, zintegrowany

Mechanizm korbowy: Shimano SLX (17) M7000-11-1 Hollowtech II, 30T, długość 170 mm

Manetki: Shimano SLX(17) SL-M7000 I-spec II Rapidfire Plus

Przerzutka tylna: Shimano SLX (17) M7000

Ilość biegów: 11

Kaseta: Shimano(17) CS-M7000-11 (11-42T)

Łańcuch: KMC X11 (114 ogniw)

Hamulce: Shimano SLX(17) M7000, hydrauliczne, tarczowe

Tarcze hamulcowe: przednia 180 mm, tylna 180 mm

Klamki hamulcowe: Shimano SLX(17) BL-M7000

Piasty: Novatec Disc

Oś przelotowa: Rock Shox Maxle Ultimate 15 mmx100 mm/Maxle Lite 12 mmx 142 mm

Obręcze/zestaw kół: KLS Valor Disc 584x23
Obecnie DTswiss e512

Szprychy: czarne, ze stali nierdzewnej

Opony:fabrycznie Schwalbe Hans Damph Performance, 60-584, 27,5"x2,35"
Obecne: Michelin WildGrip R 2,35
Slaughter Grid 27,5x2,3 2Bliss

Wspornik kierownicy: Race Face Chester, oversize, 8 stopni wzniosu, długość 50 mm

Kierownica: Race Face Respond RiseBar 31,8, szerokość 785 mm

Chwyty: KLS Advancer LockOn

Wspornik siodła: fabrycznie Race Face Chester średnica: 30,9mm/długość 325 mm
Obecnie: Giant 395/125mm

Siodło: KLS Styx

Pedały: Saint pd- mx80

[Obrazek: 87fac6d96289baec8538e6ecda9c11e2.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.07.2017 07:04 przez ghost.)
22.03.2017 21:04
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #2
Mój AM/EN SWAG 30
To ja tu sobie poleżę i popilnuje ;-)[Obrazek: 48dafa4aa7a8dd62e1d9e5d0cea2d5b8.jpg]
05.04.2017 09:51
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #3
Mój AM/EN SWAG 30
Dziś pojeżdżone, popstrykane...[Obrazek: 316423ce7e01e01ab53a6a8a6443fba6.jpg][Obrazek: 72c71311ce0993da9a985a831fd025b5.jpg][Obrazek: ec61cace1b6901c729bb89c2ee4334d0.jpg][Obrazek: 31973c4ea307241b8ec45a9e4940a638.jpg][Obrazek: 1df2bcc87c95206ea7b3b636fd5ef633.jpg][Obrazek: 218c205cc672d0f51b5200ec80b266c6.jpg]
06.04.2017 13:12
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DCDMT Offline
Milczek
*

Liczba postów: 95
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 1
Kraków
Post: #4
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Na początek wymień gumy, a przynajmniej przednią. Chyba ,że chcesz sezon spędzić w gipsie Smile
06.04.2017 15:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #5
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Zamówiony już Hans SS evo SG trail ;-) na przód. Plan jest taki,że zedrę te dwie gumy performance na tyle.Na moment założyłem trochę styranego NNic 2,35 na tył,ale to raczej w formie zaspokojenia mojej ciekawości. Lżej troszkę się zrobiło
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.04.2017 18:35 przez ghost.)
06.04.2017 15:12
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #6
Mój AM/EN SWAG 30
Czekałem,czekałem i się nie doczekałem na tego Hansa SG.Stracilem cierpliwość i dziś zakupiłem Spece buczery po fachowej rozmowie w sklepie Msport w Lubinie. Jutro rano montuje i zalewam Trezado.[Obrazek: 03c033ffd3a4b54ccd269246e4072015.jpg]
07.04.2017 17:42
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #7
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Na pokładzie zawitał myk myk Gianta 125mm :-) a na tylnym kole spec.Slaughter (zależnie od warunków pogodowych-Butcher)

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Manetka tej sztycy to prostota i mistrzostwo świata wydaje mi się,tego nie da się urwać jak w reverbie którego kiedyś miałem[Obrazek: 01ef74cd8cd275f7ed78bb98118f2904.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.05.2017 21:10 przez ghost.)
05.05.2017 21:08
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
topol Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 178
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
G.D.A.Ń.S.K.
Post: #8
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Nie da się tej sztycy przerobić na wew prowadzenie linki?
15.05.2017 06:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtas7 Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 188
Dołączył: May 2013
Reputacja: 4
Wrocław
Post: #9
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Da się przełożyć linkę do środka bezproblemowo, nie będzie Ci ten kabel tak wisiał.
15.05.2017 07:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
sirdaniel Offline
Gaduła
***

Liczba postów: 561
Dołączył: Dec 2009
Reputacja: 11
Kielce
Post: #10
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Jakaś taka łysawa ta opona z tyłu Smile
15.05.2017 14:25
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #11
RE: Mój AM/EN SWAG 30
(15.05.2017 06:44)topol napisał(a):  Nie da się tej sztycy przerobić na wew prowadzenie linki?
Nie da się,gdy było podpięte dolne mocowanie linki i sztyca jest niemal do końca rury podsiodłowej tak jak teraz nie ma możliwości puszczenia w ramie

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

(15.05.2017 14:25)sirdaniel napisał(a):  Jakaś taka łysawa ta opona z tyłu Smile
Takie teraz trendy Enduro ;-) by szybciej,by oszczędzić waty i by za dużo nie hamować ;-) bo się nie da. Maxxis, Schwalbe rock razor, Specialized Slaughter,WTB też coś takiego robi. Jakieś single i lokalne ścieżki latam na tym z tyłu,ale typowe enduro to zakładam Butchera

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.05.2017 16:50 przez ghost.)
15.05.2017 16:46
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
topol Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 178
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
G.D.A.Ń.S.K.
Post: #12
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Przepraszam. Teraz pokumałem,że w podsiodłówkę "włazi" damper.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
15.05.2017 16:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #13
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Ona jest długa dosyć 395mm przez to się pieprzy cały patent z wewnętrznym prowadzeniem,może przy innej ramie było by ok

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
15.05.2017 16:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ghost Offline
Rozmowny
**

Liczba postów: 196
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 2

Post: #14
RE: Mój AM/EN SWAG 30
Zmieniłem obręcze na DTswiss E512,piasty novatec odzyskałem z fabrycznych kół.
Na przód poszła opona Michelin WildGrip R 2,35
Z przodu blat deore XT 32 zamiast 30slx i już na płaskim jest prędkość przyzwoita
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.07.2017 07:10 przez ghost.)
28.07.2017 07:09
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości