Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zawody - jakie na początek
Autor Wiadomość
r2r Offline
Zaglądacz

Liczba postów: 14
Reputacja: 0
Wrocław
zawody - jakie na początek
Cześć,

myślę ostatnio dość intensywnie o wystartowaniu w swoich pierwszych zawodach enduro. Póki co jeżdżę na hardtailu. Na zjazdach wg mnie i osób postronnych radzę sobie dobrze, więc chyba na OS-ach wielkiej krzywdy sobie nie zrobię. Oczywiście na zawodach będę już jeździł fullem.

Pytanie, czy możecie polecić jakąś edycję, która nie jest najbardziej hardcore'owa? Najchętniej na Dolnym Śląsku.

Dzięki i pozdro!

sports-hacker.pl
blog dla ambitnych amatorów sportów wytrzymałościowych
20.07.2017 14:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
shusty Offline
Milczek
*

Liczba postów: 56
Reputacja: 3
Wałbrzych
RE: zawody - jakie na początek
Kellys Enduro MTB Series

Jestem kompletnym amatorem jeżdżącym na HTku. Znajomy mi pokazywał co to enduro czyli ścianki i jeszcze więcej krętych trudnych ścianek. To co spotkałem na tych zawodach mnie zdziwiło kompletnie. Wg mnie jest gdzie się pokazać i trzeba mieć skilla, ale np. w Szklarskiej trasy były łatwe dla początkującego. Po prostu odpowiednia prędkość. Już wg mnie trudniejsze elementy miały zawody XC na których ostatnio startowałem. Były fajne ścianki - w szklarskiej była jedna malutka, były dropy - w szlarskiej były ze 2 sensowne jak ktoś ich bardzo szukał, był garder rock na xc - w szklarskiej było duuuużo kamieni i kilka cięższych do przejechania miejsc.

Mega podobają mi się trasy w Mieroszowie z zawodów EMTB, ale w tym roku będzie tam organizator ten sam co w Szklarskiej, zobaczymy czy da radę, czy też wytyczy trasy bez dużego nachylenia w dół.
21.07.2017 07:22
Wooyek Offline
1enduro.pl

Liczba postów: 3,424
Reputacja: 74
Katowice